vineri, 27 noiembrie 2009

In sfarsit, noua colectie de bijuterii, (la care mai mult visez decat lucrez de ceva vreme), a inceput sa se contureze. Materiale noi, idei noi cat cuprinde, si multa inspiratie, cam cu asta ma laud. Mi-am rezervat ceva mai mult timp pentru aceasta activitate, care de altfel imi face mare placere, pentru ca voi participa, impreuna cu Stefan, la primul meu targ.
In 11- 12- 13 decembrie, la ITC in Brasov, va avea loc un targ de minerale, fosile, malacologie si...bijuterii! Si, concluzionand eu ca degeaba lucrez acasa o multime de "zdranganele" sclipicioase si frumoase, daca nu ies cu ele "in lume", mi-am luat inima in dinti, am investit ceva banuti in materiale, si ma pregatesc intens pentru targ. Si daca se va vinde tot, si daca nimic, eu tot voi fi multumita sa particip, sa vad cum e.
Asa ca, astept si accept pareri si mai ales critici, toate sunt binevenite.
Daca ceva va place din ceea ce am postat si sunteti din zona Brasovului, va astept la targ sa le vedeti "pe viu"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu