duminică, 28 februarie 2010

Dorinta

Publicam cu un pic de vreme in urma vestea ca donez bijuterii pentru asociatia Robi, pentru a fi vandute in sprijinul animalutelor de care asociatia are grija. M-am intalnit in Bucuresti cu Oana, cea care isi pune tot sufletul in mediatizarea si organizarea acestui fel de campanii, i-am dat personal bijutericile...si mi-am dorit din tot sufletul sa se vanda toate.
Nu e ca la un targ obisnuit, cand imi doresc sa vand pentru a amortiza costurile investitiei si eventual sa obtin un profit...pana acum nu prea am vandut, dar nu mi-a parut prea rau, pentru ca sunt lucruri pe care le port eu cu mare placere; in schimb, la targul din clubul Fourteen mi-as dori sa se vanda tot ce am dat, tot ce au dat si ceilalti designeri, pentru ca animalutele acelea sa aiba o sansa in plus.
Desigur, o alta mare dorinta as mai avea, in legatura cu animalute abandonate: sa pot adopta un caine, sau mai multi, poate si inca o pisuca ( Betty nu e de acord :P)...Dar pentru asta trebuie sa mai astept, poate in curand vom fi la noi acasa, cu o curte spatioasa in care sa fie loc pentru tot felul de vietati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu