duminică, 27 decembrie 2009

Targ Mineral Bijoux la Brasov


Desfasurat intre 11 si 13 decembrie, la ITC, pentru mine a fost primul targ.Nu pot spune ca a fost un succes, dar a fost foarte interesant, si am cunoscut niste oameni draguti.

Pentru ca nu aveam decat putine produse de expus, am avut nevoie de putin ajutor pentru acest targ, iar acesta a aparut exact la momentul potrivit de la Andreea, (Made.in.Brasov),care, pe langa partea de "supplies", s-a oferit sa imi completeze vitrina de expozitie cu un panou cu bijuterii facute de ea.

In afara de foarte multe complimente, mai ales din partea celorlalti expozanti, nu m-am ales cu mare lucru de la acest targ, dar nu m-am simtit prea deceptionata, drept pentru care in saptamana urmatoare, vineri 18 decembrie, ma gaseam din nou la ITC, tot cu Andreea, de aceasta data la targul de cadouri de Craciun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu