duminică, 27 decembrie 2009

Targul de cadouri de Craciun de la ITC, Brasov




Din 17 decembrie s-a desfasurat la ITC Targul cadourilor de Craciun, la care am expus si eu in ziua de vineri, 18 decembrie, alaturi de Andreea. Am avut multe de invatat de la ea, de la "strategii" de amenajare a standului, pentru ca clientii sa poata avea acces la toate exponatele, la modalitati de stabilire a preturilor, la abordarea psihologica a celor care viziteaza standul, si tot felul de chestiute folositoare in caz ca voi mai merge la alte targuri.


Ca si la precedentul targ, m-am ales doar cu complimente si niste carti de vizita impartite, dar reusesc sa ma mentin optimista in ceea ce priveste domeniul bijuteriilor handmade.


Oricum, pasiunea pentru asa ceva e mult prea mare ca sa pot renunta la aceasta ocupatie, mai ales acum, cand am in plan sa scap de stressul groaznic pe care mi-l creeaza liceul.


Voi avea mai mult timp pentru "margelit", si sper ca cei care au vazut ce pot crea sa apara in curand si cu comenzi.
In fotografiile atasate apar la stand, impreuna cu Andreea, si asezand "bijutericile" pe panouri.
Pentru cine remarca total neasortatul colier cu tinuta mea, explicatia e foarte simpla: fiind din sarma crosetata, e greu sa ii pastrez forma, si cel mai sigur era sa il aduc chiar "la purtator" :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu