duminică, 31 ianuarie 2010

Dragostea mea, perlele




Imi e din ce in ce mai clar ca in materie de pietre, preferatele mele sunt perlele.De cultura in apa dulce, desigur, dar "lasa, ca ma fac eu mare", si poate mi le voi permite si pe cele de apa sarata.


Oricum, si acestea de apa dulce au o frumusete magica! Nu ma feresc de cele cu o forma usor neregulata, e "semnul " lor ca sunt naturale si nu confectionate, prelucrate din sticla sau plastic.


Pentru acest superb colier am folosit perlute roz, combinate cu mici "baghete" de cuart roz slefuit. Fiecare perla e individual pusa in valoare, fiind separata de urmatoarea prin mici margele de nisip sidefii, perfect asortate.


Mi se pare foarte potrivit pentru o petrecere sau intrunire cu stil, dar si pentru o mireasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu